Wednesday, December 30, 2009

My Little Fabregas

He loves to play with Tinger.



"Dah hensem pakai jersi Arsenal (favourite team ayah) pegi la main bola.Ni main Tinger kakak pulak." marah Safiya.

"Mama, buatlah satu untuk Emir." rayu Emir dengan manja. Dah la bulu mata lentik.Memang tergoda.


"Ok." mama balas dalam nada malas.

"Yeay! Emir suka!"



*dialog Emir hanyalah rekaan sebab baru 7 bulan mana pandai cakap lagi :)


4 comments:

ietafakyra said...

yeayyy!! emir yg cumillssssssssssssssssss.... best bulu mata dia.. hik hik hik, cabut selai bleh?

d u r a said...

ieta, tetiba terus teringat hg kan berbulu mata lentik. aku, bulu mata pun kureng- tu yang poyo sangat dpt anak bulu mata lentik ni hihik..

TiniHani said...

dura.. baru realize.. emir n hariz lebih kurang aje bayanya.. 11 jan ni hariz masuk 7mons.. dia pon berbulu mata lentik, tapi macam gedix aje boy bulu mata lentik. :)

d u r a said...

haha tu la hani, yang si kakak safiya takde plak bulu mata lentik. tetiba yang boy ni la bulu mata lentik..hihi

Related Posts with Thumbnails