Tuesday, May 4, 2010

Birthday Boy & Bantal


happy 1st birthday to Emir!
dah setahun dah anak bujang mama ni
kakak safiya yang penyayang tolong emir bertatih..so sweet..
emir pulak happy sangat..boleh jalan atas rumput
almaklumlah rumah kita kan tinggi, susah nak jejak rumput..uhuhu..

ok..sempena birthday emir..hadiahnya adalah..

bantal
size 20" x 20"

comel kan..sarung bantal ada gambar elmo, cookie monster & gang
kalo mama rajin, bantal ni akan ada  gang iaitu quilted playmat..



err. tinihani, bantal ni boleh masuk dalam list jomjahit mac/april sarung kusyen dak?
hehe

8 comments:

working mom... said...

Salam,

hi dura..ingat akak lg tak?...kita penah jd roomate kat Uitm seri iskandar dulu...?

d u r a said...

w'salam,

kak ila kannnn!!!

Azaidris said...

Happy birthday Emir :)
Love the birthday gift too

d u r a said...

Naza, thanks! small birthday gift but very meaningful kan :)

little-iro-iro's owner said...

Happy birthday Emir...!Comei gift tu, syok Emir peluk2!!

d u r a said...

thanks auntie nomaliza! ~from emir

TiniHani said...

happy birthday emir... be a good boy ok
next month hariz punya turn pulak :)

fham5579 said...

wei..emir dlm gmbaq ni dh rupa karat plak aku tgk kan..hihihi..dh anak dia no...
syok no leh bg hadiah kt anak hasil buatan tangan sendiri..kalau aku harap maklum ja la....hahaha

Related Posts with Thumbnails